Söndag, Jag har fått presenter!

hejsan! idag kom det gäster hit, eller min farmor och två kusiner!
Dom var här för att firam in födelsedag. Jag fick en massa presenter.
En utav dom var mitt pärlhalsband, åh gud vad fint det blev! Jag kommer alldig kunna ha på mig det då, men kul att titta på.
jag har räknat ut att det kostar sammanlagt 16600 kronor! så det ska jag verkligen vara rädd om.
Sen fick jag smink, det behöver jag! underkläder, och ett armband från pandora som man kan sätta på smycken på.
Så jag är väldigt glad med mina presenter.
Imorgon ska jag få pappas och jessicas present, dom säger att jag inte ska komma hem på en gång efter skolan, undrar vad dom ska köpa?
Nu kommer lite bilder :)



Pärlor!

Smink!


Armbandet är en present!

Okej kanske inte bästa kameran dårå! puss
My heart will go on - Celine Dion, I love it!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

sv: tack, allt bra? =)

2009-12-06 @ 19:40:43
URL: http://vickanss.blogg.se/
Postat av: R

FAN VAD FINA UNDERKLÄDER!

2009-12-07 @ 08:50:07
URL: http://fiveletters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback