down- jay sean spelas på ellen D jusst nu, älskar den.

 
Down- Jay sean.
hejsan nu är jag hemma hos mamma, jag dricker en kopp te ska kanske på stan och leta upp en uttav min kusiners café senare idag. Så jag ska väl hälsa på där och sen har jag faktist inga planer för denna dag. Men jag måste vara hemma hos mamma ikväll, ska ju hinna med att planera inför imorgon.
Skolan var seg idag. Firat mongot, tog min ostskiva imorse när jag skulle lägga på den på min macka, sen slängde han öppnade smörpaket på mig och anita.. Suck, hur lågt får man sjönka egentligen?
Nu ska jag iallafall kolla lite på tv, puss!

Kommentarer
Postat av: malin

vem är mongot? behöver han spö, säg till! ;)

2009-11-27 @ 20:09:06
URL: http://piiercedpussycat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback