eftermiddag. den här dagen.

hejhej, nu är jag hemma i almunge, och denna dag har vart mysig. Jag var ner på stan och fikade med ronja på wayne's coffee. Det var gott och trevligt, sedan gick vi runt lite i affärer och shoppade lite, jag köpte en ny kjol. Sen gick vi till genomfarten och träffade Malin, Jossi och emil. Jag träffade även min syster där. Vi satt där ett tag, sedan åkte alla hem och när jag kom hem gick jag och pappa till värdshuset och åt middag. Nu sitter jag vid min nya dator och skriver lite. Pappa har precis fixat den färdigt. puss nu ska jag kolla på tv. Ha det bra alla små sötnosar där ute.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Grattis grattis kusin vitamin ;P Du skulle gått in på cafét där jag jobbar då hade jag kunnat gett dig en varm choklad och en pralin i present! Men ne du gick på waynes istället. jaha.. haha skojja! jag gick oxå på shoppingrunda fast efter jobbet, kolla in allt jag hann handla på en halvtimme!! på min blogg alltså ;P Puss

2009-11-26 @ 23:55:09
URL: http://angelicanorrgarden.blogg.se/
Postat av: malin

jag känner mig elak som inte har gett dig nånting ju.. förlåt :( <3

2009-11-27 @ 10:41:10
URL: http://piiercedpussycat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback