kväll, och värmekudde

hejhej nu är det kväll, och sitter inne på facebook och spelar happy aquarium, haha inte så kul. Jag kom på att jimmy choo har ju kommit till h&m, jag såg det förra veckan när jag gick förbi skyltfönstret! shit va snygga kläder, jag ska dit snart och shoppa lite! hihi :) ikväll blir det paradise hotel.
Nej nu ska jag gå och göra te eller varm choklad, jag är sugen på något varmt att dricka! åh vad skönt det är med en värmekudde på min nacke! puss

Haha jag är lite uttav en nörd! :)

Fyra dagar kvar tills new moon..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, du kommer inte kunna köpa ;P De tog ju slut på mindre än två timmar! Men köp du xd

2009-11-16 @ 21:04:29
Postat av: alice

jag har redan köpt biljetterna.. När dom släpptes ut.

2009-11-17 @ 08:30:50
URL: http://cocobrown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback