måndag, är i skolan.

fyfan jag sov nästan ingenting inatt kanske tre timmar? jo jag sommna runt tre och vaknade av väckarklockan vid sex. Jag är jättetrött,vill äta också är hungrig en timme kvar tills det är frukost!
Igår missade jag gossip girl, för att jag offrade min tid för lillebrorsan och gick ut på middag med honom och bowlade! aja jag ångrar iallafall inte det. Jag ska se på repris enidag efter skolan om jag hinner, det tror jag.
Arton dagar kvar tills det är new moon premiären!!

                
jag kom på att jag fyller år om 24 dagar jippiiie! puss ska jobba lite nu love yah! <33

Kommentarer
Postat av: sv: rebecca

heeej ! :)

längtar sjukt mycket tills new moon kommer ut alltså =/ ska sitta bänkad på en stor fin biosalong med 4 liter cola och 4 popcorn och bara njuta! :D du undrade om jag kunde göra en header till dig och svaret är JA! :) hur vill du att den ska se ut? du kan adda min msn som är här så kan du skicka bilder mm. det är nästan lättare att göra en helt ny design åt dig men det är också upp till dig så klart :) haft en bra helg för övrigt? kramkram!

2009-11-02 @ 10:51:52
URL: http://rebeccaisabelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback