måndag, skolan :)

hej, jag har nu lektion och jag sitter och redigerar lite bilder på photoshop hihi, eller Gör en massa collage på Taylor lautner, men vadå han är så snygg! <3
Nu ska jag inte prata om honom, Jag åt frukost för ett tag sedan, så jag är iallafall mätt. Snart är min lektion slut och då är det rast.
Kim är också här, jag med! vad rolig jag är Lalala!
Idag ska jag se på Gossipgirl reprisen, missade den igår, konstigt nog så fastnade jag framför datorn.
Jag är så himla trött, jag somnade inte för än runt klockan ett, så jag sov ungefär bara sex timmar inatt och jag höll på att försova mig imorse, så jag måste sova tidigt ikväll.
Nu ska jag logga ut och gå på rast!
kisses and hugs <3

Jag gör ett bättre collage senare hihi :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback