resultat från helgen

hej, i Lördas var det ju tjejmiddag, och Det var mysigt och alla var trevliga och så. Vi körde lekar, dansade, och år mat och kollade på film., och ringde till heta linja och Phone café. Det var ganska kul.
Vi såg "The unborned". Det var inte så hilma bra, lite läskig, eller mer äcklig. fan vad man var osexig på bilderna som togs när vi dansade då. Haha jag såg ut som ett mongo. Sen vid tolv åkte Jossi, Sussi, Tess och Malin hem. Då var det bara jag, Ronja och Johanna kvar i kollet, så jag gick upp och Hämtade Läsk och en massa filmer.
Vi satte på Twilight och Efter den såg vi Titanic. Ronja grät.. Jag var kåt på Jacob, Johanna var kåt på Edward, fasst än att hon har pojkvän redan man ba hallå?! Haha jag drev, alla gillar ju Edward typ.
Sen vid Halv fem, så gick vi och la oss och såv, man blev ju så trött.
Vaknade vid elva, städade och å frukost sen åkte johanna hem och jag duschade och ronja var kvar. Sen kom pappa och hämtade mig och då gick ronja hem. puss nu ska jag ladda ner lite musik och sen ska jag se på Gossipgirl, det ska bli nice :) <3
puss.

Tack för denna fina lördag med er tjejer :) puss

Kommentarer
Postat av: Robban

den jag har nu är min 4 blogg och jag och kim skafa våra nya samtidigt. och jag har ingen wanabekamera. jag har en system!!!!!!!!!!1

2009-11-29 @ 19:19:08
URL: http://simhoppnumerett.blogg.se/
Postat av: Robban

Du vet ens inte vad jag har för kamera

2009-11-29 @ 19:32:48
URL: http://simhoppnumerett.blogg.se/
Postat av: Robban

jag har Picasa 3. Och det finns nog ingen wanabekamera som kostar 6,500kr. varför tror du att du vet så jävla mycket??

2009-11-29 @ 19:54:43
URL: http://simhoppnumerett.blogg.se/
Postat av: Tess

Tack själv gumman för kvällen, det var kul vi måste ha någon mer tjejkväll <3!

2009-11-30 @ 16:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback