schooltime - uppdatering från helgen.

hejhej nu var det längesen jag uppdaterade. I fredags åkte jag till stockholm och träffade minna, malin och ronja! Sen gick vi runt, tog tuben och åkte runt i stockholm lite. Sen åkte vi hem, hehe vilket liv! Sen gick vi runt i stan hemma i uppsala och ronja fotade, och vi träffa jonas, malin drog någonstans minns inte var. Iallafall så drog jag och ronja hem till mig och kollade på film och fick sova i collet. Sen dagen efter var det lillebror Simons födelsedag, så vi åt lite tårta.
vi gjorde inte ås mycket, vi var mest trötta dem dagen. På kvällen drog jag och ronja ut i stan och mötte upp kim, vi gick på en liten prommenad. Sen sov ronja och jag hemma hos mig.
Söndag: segdag, vi kolla på film och hade mys, sen drog ronja hem och på kvällen färgade jag håret, vilket blev en flopp, svartbrunt, alledes gör mörkt, jag dör!
Hoppas det tvättas ut lite nästa gång jag duschar för såhär vill jag inte se ut!
Aja time for school now! puuss hoppas ni har en bra dag! <33


Jag och minna påväg hem från stockholm! <3

Jag i stan.

Jag modell haha i lördags

Liggandes på smutsig bänk. hehe

Fin bild Ronja tagit.

Kastar löv!
Alla bilder hittar ni hos ronja

Kommentarer
Postat av: R

Faktiskt rätt skön helg!



Färgade håret?? MÅSTE SE! Lägg in bild. :o

2009-11-09 @ 10:30:51
URL: http://fiveletters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback