snart middag.


hejhej, nu är jag hemma, och gissa vad? precis när jag hade hoppat på bussen hemåt så ringde min styvmor och sa att jag skulle ta sprutan nästa vecka. Lixom orka att man redan hade hoppat på haha.
Aja det är bra att jag inte tog sprutan idag för då kanske jag hade blivit sjuk, pågrund av alla biverkingar och så, och jag som ska på bio på fredag.
Man vill ju inte sitta inne i biosalongen och må dåligt? Jag har faktist ätit pepparkakor och druckit julmust idag! jippiie snart jul! Nu ska jag äta mat snart, det ska bli gott, är faktist hungrig.




Kommentarer
Postat av: Lana

åh ): lyllo! eller vänta?????????? jag ska ju till stockholm och se ROBERT LIVEEEEEEE

2009-11-17 @ 18:31:52
URL: http://kidnappad.blogg.se/
Postat av: R

Alltså Lana, du behöver inte alltid vara sån glädjeförstörare.. :P Och försöka sätta dig över alla andra.. Jag tror dessutom aldrig att du kommer gå dit, så snälla... Var bara tyst?:S

2009-11-17 @ 22:20:27
URL: http://fiveletters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback