so what if it hurts me so what if i break down

hejhej nu sitter jag hemma, har vart i stan och precis ätit middag. Det var gött.
ska se på Grey's anatomy snart. Det ska bli nice. Nu lyssnar jag på happy med Leona lewis, den bör man höra, älskar den!
Efter skolan så drog jag först hem och softa lite kolla på tv och så, sen drog jag ner på stan och mötte malin och vi gick till genomfarten. Där satt vi, jag Malin, Jossi, Krille och kim tror jag hon hette. Vi spelade kort och åt popcorn iallafall och hade kul. Sen åkte jag och malin hem, hit till lilla almunge. Nu ska jag sätta mig framför tv:n och breda ut mig i soffan, hoppas elliot går och lägger sig, så man slipper bli störd! Puss

so what if it hurts me
so what if i break down
so what if this world just throws me off the edge
my feet run out of ground
i gotta find my place
i wanna hear my sound
dont care about other pain infront of me
cause im just tryna be happy, yea
just wanna be happy, yea


Två dagar kvar! <3


Kommentarer
Postat av: malin

hon heter kid ;p haha.

2009-11-19 @ 08:37:07
URL: http://piiercedpussycat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback