söndag, skola imorgon!

hejhej, idag har det vart en mysig söndag, vaknade upp vid halv ett, trött efter festandet igår. Var hos malin och satt lite vid datorn. Åt frulle och sedan gick jag hem och fixa mig iordning. Sen åkte jag och pappa in till stan, skulle äta middag och bowla, firade ju min lillebrors fördelsedag. Jag sög på bowling haha fick en strike iallafall. Jag åt en jättegod kycklingsallad med mozzarella sticks typ, sen nu är jag hemma och fixar min blogg lite och dricker te.
Hittade bilder från sussis bdb nyss från igår! haha fyfan säger jag bara, inte fint.

Här kommer iallafall några:

hahah vi var så sexiga!

gud vad vi skratta haha

jag och markus!

någon slags flumm bild! sista bilden pusshej! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback