tisdag! leona lewis.

hejhenu sitter jag i skolan, har nyss fixat lite på malins design, inte för att jag är bra eller nått men jag gjorde en liten header, som man kan fixa om sen. 
Nu sitter jag och lyssnar på run med leona lewis.
Har rast men pallar inte gå ut. Så jag sitter kvar vid datorn haha.
Ja vad ska man skriva? efter skolan ska jag till länna och ta sprutan mot svin influensan, det är ju bra så att man inte blir smittad! Sen ska jag hem, och ikväll är det desperate housives, och set ska man ju se, eller jag iallafall.
Puss tre dagar kvar! shiiiit snart sitter jag, johanna, ronja och malin i biosalongen och ser på new moon! puss jag är glad <33

Shit va länge sen det var jag lyssna på Bleeding love! <3

Kommentarer
Postat av: malin

haha , designen vart lite konstig ): men du får gärna trixa med den mera ^^ blir bara glad då !



men det ska bli mys på fredag! :D <33333

2009-11-18 @ 09:03:19
URL: http://piiercedpussycat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback