tisdag, schooltime!

hejhej nu är jag i skolan, börjar snart, jag hoppas på att jag och johanna får gå ut och fota idag igen. Hon ska iallafall komma snart.
Igår hade jag också svårt för att sommna! ååh jag blir galen på det här, jag är jätteförkyld ochkaninte sova! åh jag hoppas det bara är en lite period som snart går över för såhär kan jag inte ha det. anyway, nu är det 17 dagar kvar tills new moon har premiär. Jag kommer att räkna ner för varje dag som kommer för det är kul mwhahahah
skolan är nästan tom, fasst alla har börjat.
Idag blir det ingen god lunch i skolan, typ samma som igår eller nått.
Men gud så tråkigt liv jag har som skriver om så ointressanta saker! ska sluta skriva nu innan jag skriver för mycket och ni som läser får läskramp. puss!


Snart vinter och det är kallt.

Kommentarer
Postat av: sv: rebecca

det låter som en jättebra idé så fixar vi det! :) du kan ju även skriva i vilken typ av stil du vill att designen ska vara osv? :) den kommer i så fall att bli klar denna veckan! Jag har 2 designbeställningar denna veckan så det ska vi nog hinna med! :)

hur står det till med dig annars då ? :)kram !!

2009-11-03 @ 09:00:02
URL: http://rebeccaisabelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback