torsdag, snart helg

hejhej, en vanlig torsdag. Jag var i skolan, försov mig lite så jag hann inte äta frukost, så min mattelärare hämtade mackor till mig, och sen hade jag två timmars matte eller nästan, sen åkte jag till ronja efter jag slutade. Vi kolla på film satt vid datorn skrev lite till killar på qx, och jag fick mobilen påtankad med 225 kronor sammanlagt! haha jag är rolig jag. Eller ronja med. Sen kolla jag lite på tv, ronja chattade med folk, sen åkte jag hem hit nu dricker jag varm choklad och ska snart se på Glee, premiär!. Aja nu ska jag gå bye bye!<33

Hårfägning!
Jag har ju inte lagt ut någon bild på resultatet av hårfärgningen, så här blev det :)
Vad tycks? okej jag vet hur fjortis jag ser ut på bilderna men ignorera det! hahaha!

två stycken bilder på mig, hihi ses! <33

Kommentarer
Postat av: Madde

Nu finns en sammanställning av Gossipgirl inlägget på bloggen. Nyfiken på vem av tjejerna som mina läsare ansåg ha schysstast stil? Klicka in på bloggen och spana in resultatet! Kram /M

2009-11-13 @ 10:53:25
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: malin

sv: jaha, känner du loah? ;9



du vart jätte söt! har du färgat svart eller bara mörkbrunt? hehe. puss <3



2009-11-13 @ 16:30:14
URL: http://piiercedpussycat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback