ugly betty och desperate houswives.

Jag är uttråkad och längtar till ulgy betty börjar, men det är lite mindre än en timme kvar. Aja jag tycker att ni ska se dom här två klippen. Vad tycker ni om min kommentar längst ner, har jag rätt? kommentera inlägget med era åsikter.


Lady Gaga live i Tyskland. Jag tycker hon är bra live haha! och det är lite roligt att Eva simons sitter i bakgrunden, eller om det är sant dvs. Och sen ser man henne på scenen klädd i Lady Gaga liknande kläder.

Och här har vi Eva Simons med silly boy, jag diggar den låten rejält och som ni ser så har hon hakat på crazyGaga stilen med konstiga kläder och konstigt hår. Det låter iallafall som en blandning av Rihanna och Lady Gaga. Det verkar som om hon diggar rihanna och Lady mycket, eller vad säger ni? Jag tycker hon är en Härmapa iallafall.
puss


Kommentarer
Postat av: sv: rebecca

ja men absolut ! :) det är inga problem, jaa jag brukar ha svårt för att bara göra en grej så utan jag gör helst gärna en hel bloggdesign då istället :) hii! Kommer en ny bloggdesign på min blogg senare idag om du vill kika in och se resultaten :) !! lägg till mig på blogglovin kanske ? :) kram !

2009-11-04 @ 08:07:22
URL: http://rebeccaisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback