blogginlägg

haha snygg rubrik va? nej men nu är jag nuduschad, eller ja jag duschade för kanske en tjugo minuter sen. Ska fixa lite med saker tills imorgon, och sen gå och lägga mig. Ser ni min nya design, den satt jag och gjorde lite snabbt nu innan jag ducshade, vad tycker ni om den? inte så speciell, men innan var den inte heller så fin, men nu gillar jag iallafall den. Imorgon är det skola, sen slutar jag vid tjugo i två, då ska jag ner på stan och träffa ronja, det ska bli mysigt. Jag är glad för jag trodde att jag hade tappat bort mitt busskort men det visade sig att jag hade vart klumpig nog att glömma kvar den hemma hos mamma, så nu är jag glad att jag hittade den. Nu ska jg snart sova godnatt gott folk! love yaah <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback