kimronja

hej jag har vart i skolan sen åkte jag hem, var utelåst väntade i två timmar på syster lina. Sedan efter ett tag kom kim och ronja över och vi kolladep å tv en liten stund sen stack vi ut, gick runt en massa, hem till kim och vid vågorna haha, sen fotade vi en del. Eller ronja fotade mest på mig och kim haha men vi hade det mys. imorgon är det skola. JO jusste Kim jag och Ronja ska på bio när vi får pengar haha och jag har bestämt film, Flickan som lekte med elden. Ettan var ju bra så nu vill jag se på tvåan hihi!
pusss seeessss!!! <33

kiiimsaan härlig bild höhö!


hahah alltså kul. KUL!


We'r so sexy! <3 As Hell! hahaha
puss ses imorgon hihi hejdå! <3


Kommentarer
Postat av: R

skitheta. ;) <3

2009-09-15 @ 23:24:54
URL: http://fiveletters.blogg.se/
Postat av: aaaaaaalice

jaag vet!

2009-09-16 @ 16:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback