kulturnatten igår!


hejhej, igår var det kulturnatten, det var rätt så kul, hatade vädret men aja jag och ronja hade hyrt rum nere i kollet här hemma så vi kom hem när vi ville och bodde själva haha. Aja jag gillade mest musikens hus och när vi var ett gäng som satt vid slottet och drack öl och rökte vattenpipa. gårkvällens pussar jag fick var av jonas och fede! haah det var kul. Aja vid musikens hus var det en fotograf, som fotade vid någon press för någon tidning, om någon kommer ihåg namnet så kan ni väl skriva till mig. men nu ska jag kolla på tv, puss ses!

Kommentarer
Postat av: malin

alice.. seriöst du är kaxig och väldigt omogen om du inte klarar av att jag kommenterar när du skrivit om mig. jag blir fan irriterad på dig, jag slutar skriva när jag fått tillbaka mina byxor ^^ inte mitt problem att du vägrar ge tillbaka dom :)

2009-09-14 @ 13:03:07
URL: http://piiercedpussycat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback