måndag ingen prao för mig.

hejhej, jag har vart hemma hela dagen och filosoferat, haha kollat på tv för det mesta.
Imorgon ska jag sjukskriva mig också, jag vet inte vad som händer med mig, jag måste vara allvarligt sjuk eller nått för det är ingen förkylning iaf. Jag är almänt trött hela tiden och har ont i huvudet och mår dåligt. Jag är snurrig.
Så du förvärrar det bara, Jag fattar inte heller att du skriver "åh jag vet att du älskar mig" hur faan skulle jag kunna det?! uuuusch säger jag bara vem fan skulle inbilla sig att jag älskar dig? och den här omogna tortyren du håller på med är bara för mycket, och undrar vad folk i din omgivning säger om dig? ja i min omgivning är du inte särskillt populär.. Men men du väljer, som man bäddar får man ligga antar jag.

Kommentarer
Postat av: D E L L A

allt bra då? :)

2009-09-14 @ 18:43:18
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: D E L L A

krya pådig :)!

Jo det är toppen. Haha tack :)<3

2009-09-14 @ 22:05:58
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback