Måndag


hejhej, idag efter skolan drog jag och mötte ronja på stan, vi gick runt lite, köpte en fin kavaj, svart från myrornas faktist för 85 kronor. Sen tog vi en kaffe, sen köpte vi lite senare naturgodis efter att vi hade stött på malin, linda och jossi på stan. Vi köpte mashalamashanötter! haha det är kul att vara söt hihih, skoja. Sen gick jag hem, är hos mamma nu hihi, mamma laddade på pengar på min, eriks och linas (mina syskons) mobiler!! nice. Aja nu ska jag kolla på tv, IDOL hallå? hihi pusshej!



Bilder från onsdags förra veckan, Ronja fotograf.

Kommentarer
Postat av: R

du är het. Men pussi, tck för pengarna.:D

2009-09-28 @ 21:40:53
URL: http://fiveletters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback