tiisdag! AND I LIKE IT!

hejhej, nu är jag hemma! ska snart äta lite. Har vart på stan idag efter skolan, Jag träffade ronja och lana, valentina kunde inte flja med, men så vi har fikat på genomfarten, hade det mycket myigt och roligt. Har fotat en del, eller snarare sagt ronja har fotat en del. Sedan har vi gått runt en massa och gick till kungsträdgården med ronja, lana cyklade hem. Sen gjorde vi en massa modellbilder som blev fina! nu är jag här, det är iskallt ute! åååh jag dör! 
Desperate housewifes ikväll!!! yeeah!

Jag är modell på alla bilder hihi pusshej! <3

Kommentarer
Postat av: liiina

fy va fina blider! <3

2009-09-30 @ 13:33:31
Postat av: Lana

fin mage på sista bilden :D AHHAAHAHah

2009-10-03 @ 02:42:57
URL: http://kidnappad.blogg.see
Postat av: Anonym

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej inte jag hatar den.

2009-10-03 @ 11:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback