If i was the battle, baby you have won the war

hejhej, nu sitter jag hemma och äter en skål filmjölk med kanel och socker.
Mums det är gott. Jag vet att det är onyttigt att äta på kvällen och speciellt med allt socker.
Men det är gott! Jag dricker något jättegott lösvikts te, som har smaken "exotic vanilj".
Jag älskar det. Imorgon blir det skola, och sen vet jag inte vad som händer?
solade inte idag iallafall, Jag julhandlade istället litegrann.

När jag kom hem fick jag mina födelsedags presenter av pappa och jessica,
En stor helkroppsspegel stod lutad mot min vägg när jag kom in i mitt rum.
Och den hade silvriga ramar, och i ramkanten satt en liten biocheck!
Så nu ska jag på bio i helgen, någon som vill med?
Puss nu är det här onödiga inlägget slut! c u later<3


Kommentarer
Postat av: Lana

Jag vill på bio :P puss

2009-12-08 @ 20:18:48
URL: http://kidnappad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback