onsdagar är alltid jobbigast!

hej, idag har jag vart i skolan, hade vanliga lektioner och slutade tjugo i två. Sen stack jag hem, tog en dusch och färgade mina ögonbryn!
Sen kollade jag på tv, jag väntade på att mamma skulle komma hem.
Jag hade utvecklingssamtal idag och det gick bra, lärarna tyckte att jag gjorde bra ifrån mig, och var i tid och hade bra närvaro.
Dom sa även att jag är en skolflicka, vilket jag tyckte lät väldigt intressant.
Haha Dom gillar mig. Och Gun min matte lärare sa att hon blev glad varje gång hon så mig i korridåren.
Aja mina päron var iallafall nöjda, så jag antar att jag ligger bra till med julklapparna Haha!

Idag på matten! :)
Nu ska jag se på grey's anatomy!
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback