måndag, hemma.

hejhej, idag när jag vaknade så kände jag att jag hade lite ont i huvudet och i magen så jag stannade hemma.
Jag har haft så otroligt tråkigt idag så jag ska verkligen till skolan imorgon! Sen nu när jag loggade in på facebook, så hade jag fått ett medelande av adam i min inkorg, han skrev: ditt äckel! haha man ba whut! bara för att han var cp i fredags, jag snodde dock hans sällskap, men det skiter väll jag i! hahah
Aja nu ska jag kolla på ghost whisperer! :) pussaa!

Hahaha här är beviset på vilket pucko han är!

Kommentarer
Postat av: Lana

hahaah men du var ju inte särskild snäll heller ju ): dumtjej.

skoja!

pussss

2009-11-16 @ 17:51:04
URL: http://kidnappad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback