hemma hos johanna

hejhej, nu är jaghemma hos johanna, vi har nyss tryckt i oss choklad och chips, smala va?. Idag var jag och johanna på stan, vi tog en fika sen gick vi runt lite och pratade en massa haha sen tog vi bussen hit. Vi har nydligen ätit och innan det var vi i våran gamla skola och träffade lite folk, ronja sötisen var även där. Imorgon så är det skola, slutar tolv, jippiiee, sen vet jag inte vad jag ska göra? Aja nu ska jag göra något annt, johanna duschar ju så jag får vänta på henne. Pussheej ceyaaah! <33

Hahah har hittat en massa gamla bilder på min och johanna på hennes dator!
hahah jag dör! <3 sees

Kommentarer
Postat av: Julia

gamla bilder is the shit. väcker så många minnen ;D

sv: haha tack sweet.

2009-10-09 @ 00:38:18
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback