konstig kväll, ska inte upprepas!

har precis sett fjorton suger, den var nice eller nej bara slutet när söta brorsan och ema kramades och grät! jag og, han är så sööt!.
Nu ligger ronja bredvid mig och sover för fullt. Jag ska sova snart.
Jag har vart i stan ikväll, eller var där med minna, ronja walle och jonas i typ en timme eller nått sen stack dom.
Jag och ronja var lite borta satte oss på en buss mot storvreta, men fick inte så bra kontakt med lana, det hon skrev via sms var unefär såhär: vem är du? asså jag vet inte vad busshållsplatsen heter. Typ så, men oklara meningar dåra haha.  Så vi fortsatte åka den fittbussen tillbaks, och det tog en timme sammanlagt att åka fram och tillbaka, sen kom vi in till stan igen.
Ingen buss gick, vi blev sura och gick enda hem till ronja, nu är vi här och jag ligger ner och skriver så jag har skrivkramp nu så jag ska sova! niiiiiice!
Godnatt/godmorgon sverige :)


Kommentarer
Postat av: Lana

Gissa om jag ens kunde smsa! Hahaa men ni var sämst! Föresten 115, åker dne inte direkt till Ronja?



Föresten visste jag inte vem du var! Jag hde sämst syn, såg bara att det stod Ronja, sen kommer det ett annat namn upp och jag kund einte ens se jag ba VEM? Hahahahahahaha

2009-10-26 @ 13:09:40
URL: http://kidnappad.blogg.se/
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

sv: hihi okej ;D.

2009-10-26 @ 16:30:50
URL: http://byellen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback