Söndag - En mysig men regning höstdag i oktober.

hejhej, igårkväll åkte jag till ronja, jag hade beslutsångest innan p.g.a att regnade och att jag var trött! Men vi hade det mysigt. Sen idag var jag och ronja över till lana på tebjudning. Eller vi var hemma hos lanas syster men hon var inte hemma hehe. Sen så kollade vi på tv och myste. Sen åkte jag hem, har suttit lite vid min dator, men den har ju ingen INTERNET! jag får damp haha så jag sitter vid pappas dator. men aja imorgon fixar vi internet på min dator. Pusshej!


Jag i min nya jacka!

Lana bjöd på gött te.

Lana var fin, fin och fin.


Bilder med färg, jag och lana fotograf.

Lana, jag foto.

Jag, Lana Foto.

Lana, jag foto.

Kommentarer
Postat av: amanda

du får komma hit någon helg tycker jag !:)

2009-10-15 @ 10:35:48
URL: http://alhms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback