stockholm- uppsala, minnahelg! <3

Helgen har vart dunder! Vi har vart i stockholm, uppsala och hos minna.
började i fredags med en shoppingrunda i stan, köpte typ upp mina pengar eller inte.
Sen drog vi till sthlm, det var mys eller inte så men vi ar där någon timme och vandra runt sen drog vi till minna och hade fest!
minna, ronja, walle, niklas och jag hade lite småkul, haha men det slutade med att ronja och nicklas, och minna och walle hade ett varsit rum och umgicks lite haha och jag deckade utanför.
Jag var dissad.
Sen på lördag, filmys, åt massor och sen kom jonas på kvällen. Vi hade en mysig lördag bortsett från minnas och jonas drygande när jag ronja sov.
Sen idag söndag, vaknade upp och drack te, tog en morgoncigg, sen så packade vi ihop och drog hit, hem till ronja.
Nu planerar vi för ikväll samtidig som vi dricker te. Vi har det mys.

Bildresumé från helgen:

minna walle! vad dom gör vet jag inte haha <33

sötjonas, ronja älskling, ingen tar! <3 haha drev.

jag i bussen påväg hem till minna i fredags.

minna, maria och lilla fula jag hahah. <33
helgen var underbar, vill ha mer av detta puss!

Kommentarer
Postat av: Lana

OMG! DRIVER DU! VÄRLDENS FINASTE HEADER! SÅ JÄVLA SÖT!

2009-10-25 @ 17:10:53
URL: http://kidnappad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback