torsdag, snart hegl, partyy partyy!

stan idag med malin och linda, jossi först, vi gick till genomfarten och åt kladdkaka, drack te, kaffe. Det var gott, sedan kom tess och suss och sedan anton, vi hade det mysigt och fikade. Sedan gick vi runt jag köpte ett svart billigt nagelack! Det är perfa för att jag linda och malin har hittat ett ställe som man kan köpa billigt och bra smink, så vi har shoppat lite där hihi. Sen imorgon ska jag köpa en ny jacka! det var ju typ en månad sen jag köpte en daah? haha nejdå jag skojar bara, men jag ska ha en ny grå vinte/höstjacka, det är ju ricktigt kallt nu! aja nu ska jag kolla färdigt lite på idol, Many kisses and hugs! <3

bild från i tisdags



Kommentarer
Postat av: Amanda

sjukt snygg bild! :)

2009-10-05 @ 19:15:36
URL: http://alhms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback