Yes, I can see her, cause every girl in here wanna be her..

oh! shes a diva..
Idag har jag vart i skolan började tolv, sen vid elva hade jag skolsystertid. Jag gick dit, dom undersökte mig, så jag kanske får operera bort mina halsmandlar, I HOPE! Jag vill bli frisk och må bra någongång, jag vill kunna andas normalt, och sluka vara täppt i näsan som sluta vara trött.
Sedan så vid tolv slutade jag, då åkte jag ner på stan och mötte upp min farmor, och vi tog en lunch. Jag såg kissie idag, hon var här i uppsala, såg henne på åhlens och kolla runt, hehe. Sen gick vi och kollade på ett lås till mitt pärlhalsband som jag får nu när jag fyller sexton, I'M LOOKING FOR TO IT!. Jag hittade ett i vitt silver för cirka sextonhundra, heh. Men farmor ville att jag skulle ha något dyrt eftersom att mitt halsband är så dyrbart. Sen åkte vi runt lite och kollade på saker. Vi köpte ett varsitt par skinnhandskar, svarta haha. Fina var dom. Sen vid fyra åkte jag hem, sen bytte jag om och gick över till min lilla granne malin. Vi åt glass och satt vid atorn och prova kläder hehe.
Och nu sitter jag här i mitt rum, har gjort ett konto på min dator så att ingen utom jag kan logga in på min dator.
Min bror kommer ju i helgen så jag ill inte ha min dator full med virus hehe.
Aja nu ska jag Lyssna lite på musik och fixa min lite inför läggdags.
pusshej!

Kommentarer
Postat av: anna

Fin header du har :)

2009-10-16 @ 19:14:52
URL: http://annaaah.webblogg.se/
Postat av: anna

sv: nej ;o haha

2009-10-16 @ 19:28:53
URL: http://annaaah.webblogg.se/
Postat av: f o t o b l i x t

tjaoow , vad händer i helgen sötnos ? ;)

2009-10-16 @ 19:47:09
URL: http://fotoblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback