torsdag, snart helg!

hejhej, idag skjutsade min farmor mig till skolan! schysst vah? haha sedan hade jag två lektioner som vanligt, sen drog jag ner på stan. Jag mötte upp ronja och vi gick till storken, som vanligt.. Haha, sen gick vi runt på stan och glötta. Sen mötte vi upp johanna och vi stod och snackade sen såg vi hannah, och då pratade vi med henne och efter en minut ungefär gick malin och vi hälsa på henne. Sen gick jag och ronja runt lite, åch satte oss sedan vid ån. Sen åkte vi hem åt varsit håll. och nu sitter jag här, kollar på greys anatomi, så nu ska jag kolla igen. puss ses. Jag är glad för söta kommentarer ni skickar. pööss!! <33

Kommentarer
Postat av: matildaa

ja helg snart

2009-09-04 @ 15:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback