torsdag!


hejhej, igår var det lite dåligt med uppdatering haha idag med men ibland orkar man inte skriva något. Nåväl, idag kom jag till skolan och var tidig haha åt frukost och hade sedan två timmars matte, sedan slutade jag vid tolv och åkte och möte upp ronja och lana på stan!. Vi hade det väldigt roligt och fick gratis pizza på Rififfi. Det var mysigt. Sedan så gick vi runt och hade lite kul, sen mötte vi upp kim och efter ett tag gick Lana så då var det bara jag, kim och ronja kvar. Vi gick också runt och fotade och hade det almänt mys. Sedan gick vi åt varsit håll och åkte hem. Haha nu ska jag kolla på idol! Puss och kram, Fred på jorden! <3


haah vi hade kul .


fint haha.

Vi drack kaffe, aja nu orkar jag inte lägga in någe mer bilder. puss ses

Kommentarer
Postat av: matilda - [maatilda.blogg.se]

den var ju fin

2009-09-17 @ 20:44:58
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: Lana

hahaha mys med pizza :*

2009-09-18 @ 18:18:18
URL: http://kidnappad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback