var i stockholm


hejhej, nu kom jag nyss hem från bussen.
Efter skolan åkte jag till stockholm och träffade Lana och ronja vi var väl där i någon timme sedan åkte vi hem.
Kom till uppsala lana och ronja tog sina bussar och jag väntade på min, sen dök Jossi, Linda, Kim och Malin upp som skulle ta samma buss som mig, föruton kim dårå.
Vi åkte hem och gissa? nu sitter jag här haha.
puss vil bara säga att jag har haft det mysigt i stockholm förutom det tråkiga vädret.
Men nu ska jag duscha. puuuss! <33




Så braa lååt, och jag som älskar original låten kids, så är den här jätte niiice!
Hittade det här klippet här

Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Svar: Okej:P nej vad tråkigt! hösten kan man aldrig lita på, vädret varierar så himla mycket!



/E

2009-09-23 @ 08:57:44
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Lana

men alice du var bara där i en timme. vi var där i fem timmar <3

2009-09-23 @ 10:05:35
URL: http://kidnappad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback